Informujemy, iż przedsiębiorstwo REGAMET Sp. j K. Boroń, W. Tryba zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
„Wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej w celu podwyższenia konkurencyjności firmy REGAMET na rynku”
Celem głównym projektu jest podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa “REGAMET” na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW
Cele szczegółowe :
– poszerzenie oferty firmy o dwa nowe wzory blachodachówki modułowej (w tym jeden wzór zgeometryzowany);
– poszerzenie oferty firmy o trzy wzory gąsiorów;
– wdrożenie do produkcji nowego produktu – obróbek dekarskich;
– wdrożenie innowacji procesowej (technologicznej) umożliwiającej wdrożenie do oferty nowych produktów;
– wdrożenie działań w obrębie marki (identyfikacji i wizualizacji);
– wdrożenie działań w obrębie innowacji marketingowej;
– doposażenie parku maszynowego i reorganizacja produkcji umożliwiające wdrożenie nowych produktów.
Efekty realizacji projektu:
1.Wdrożenie do oferty firmy nowego asortymentu – dwa nowe wzory blachodachówki modułowej (w tym jeden wzór zgeometryzowany); trzy wzory gąsiorów oraz obróbek dekarskich.
2.Wzmocnienie marki poprzez działania wizerunkowe i marketingowe.
3.Stworzenie strategii i planu działań promocyjnych.
Informujemy, iż przedsiębiorstwo REGAMET Sp. j K. Boroń, W. Tryba zrealizowało projekt w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
Celem głównym projektu jest podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa “REGAMET” na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW
Cele szczegółowe :
– poszerzenie oferty firmy o dwa nowe wzory blachodachówki modułowej (w tym jeden wzór zgeometryzowany);
– poszerzenie oferty firmy o trzy wzory gąsiorów;
– wdrożenie do produkcji nowego produktu – obróbek dekarskich;
– wdrożenie innowacji procesowej (technologicznej) umożliwiającej wdrożenie do oferty nowych produktów;
– wdrożenie działań w obrębie marki (identyfikacji i wizualizacji);
– wdrożenie działań w obrębie innowacji marketingowej;
– doposażenie parku maszynowego i reorganizacja produkcji umożliwiające wdrożenie nowych produktów.
Efekty realizacji projektu:
1.Wdrożenie do oferty firmy nowego asortymentu – dwa nowe wzory blachodachówki modułowej (w tym jeden wzór zgeometryzowany); trzy wzory gąsiorów oraz obróbek dekarskich.
2.Wzmocnienie marki poprzez działania wizerunkowe i marketingowe.
3.Stworzenie strategii i planu działań promocyjnych.
Wartość projektu: 6 027 675,80 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 926 748,90 PLN
Wartość projektu: 6 027 675,80 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 926 748,90 PLN